Nu är man en konfermand!


Ja, igår var jag på mitt första konfirmationmöte. Lekte någon lära känna lek först, fanns ett par sötnosar. Sedan var det någon slags predikan och sedan skulle jag ta kort. Blev nog inte vackert då jag log löjligt och kände mig väldigt pinsam. Men i stort sätt gick det bra, kände inte en själ men hade en tjej att snacka med i alla fall. Sedan var det några i min gamla klass som jag verkligen inte gillar som jag skulle behöva vara trevlig mot. Var så trevlig jag kunde, vilket inte var särskilt trevlig. Men vad ska man göra, gillar dem verkligen inte. Sedan gick jag hem med två tjejer i mörkret och satte mig och pluggade lite.

Just nu läser jag om ormbunkar, denna allmänbildning är ju helt onödig. När skulle jag behöva veta hur ormbunkar förökar sig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0